Al Ries - Jack Trout: Marketingháború
Szerző: | Al Ries - Jack Trout |
Cikkszám: | 9789639197107-a |
Elérhetőség: | Értesítést kérek, ha érkezik |
|
Leírás és Paraméterek
A hadviselésben ismert taktikák és stratégiák alkalmazása a piaci versenyben
A Marketingháború arról szól, hogyan alkalmazhatók a hadviselésben ismert taktikát és stratégiák a piaci versenyben.
Amint a valóságos háborúkban, a marketing hadviselésnek is több módja van. A szerzők négyet emelnek ki. Egy vállalat vezetésének az egy első és legfontosabb döntése, hogy a négy hadviselési stratégia közül melyiket választja.
- A védekező háború a piacvezetők esetében ajánlott.
- A támadó háború az erős másodiknak és harmadiknak való.
- Az oldaltámadást a „futottak még” cégeknek kell alkalmazniuk.
- A gerillaháború a kis cégek számára előnyös.
A Marketingháború iskolát teremtő könyv. Tanácsai egyaránt szólnak marketing szakemberekhez, vállalkozókhoz, politikusokhoz és mindazokhoz, akik versenyhelyzetekben nyerni akarnak.
A kiadó