A Pekril Kft. MLMkonyvek.hu webáruházának felületén süti (cookie) fájlokat használ. Ezeket a fájlokat az Ön gépén tárolja a rendszer. A cookie-k személyek azonosítására nem alkalmasak, szolgáltatásaink biztosításához szükségesek. Az oldal használatával Ön beleegyezik a cookie-k használatába.
További információért kérjük, olvassa el adatkezelési tájékoztatónkat .

Elfogadom
Termékek Menü

Kevin Hogan: A meggyőzés tudománya

Ár:
2.990 Ft (2.848 Ft + ÁFA)
Szerző: Kevin Hogan
Cikkszám: 9789639858046-a
Elérhetőség: Raktáron

Tetszik az oldal?

Leírás és Paraméterek

Igen válasz bárkitől - legfeljebb 8 perc alatt!

Párosítva a leghatásosabb tradicionális meggyőzéstechnikákkal, e könyv egyszerű, tömör, gyakorlati összefoglalóját adja a dolgok működésének, illetve kudarcba fulladásának. 
Az üzletemberek, marketing szakemberek és bárki, aki abból él, hogy másokat meggyőzzön, nem hivatkozhat ezután a legújabb, leghatásosabb eszközök és taktikák hiányára, mert ez a mű mindezeket tartalmazza. Mindezt forradalmian új rendszerbe szedve, s ez által megtanulunk kevesebb, mint nyolc perc alatt bárkit eljuttatni az „igen” válaszig. Új ötletek, technikák gazdag tárházával, a meggyőzőképesség soha eddig fel nem fedett titkaival, a Meggyőzés tudománya megmutatja, hogyan kell: - meggyőző külsővel megjelenni, hatásos és erőteljes testbeszéd üzeneteket küldeni illetve fogadni, a vonzerőt a maximálisra fokozni, elérni, hogy a másik ember jól érezze magát beszélgetés közben, kérdések alapján kideríteni beszélgetőtársam vágyait, szükségleteit és szokásait, titkos eszközökkel gyorsan, hiteles képet festeni magamról, meggyőzni partnerem a „nem” negatív következményeiről, állhatatosnak – de nem zavaróan bosszantónak – lenni. 

Meggyőzés tudománya a leghatásosabb technikák mögött feltárja a szigorú tudományt is – miként hat a környezet a hallgatóra, hogyan alakítanak ki szokásokat és rutint az emberek (hogyan lehet ezekről leszoktatni őket), hogyan működik a tudatos és tudatalatti elme. 
​Ez a könyv több mint egyszerű könyv az eladás mesterségéről, ez a könyv megváltoztatja a kommunikációt a legegyszerűbb emberektől kezdve, az ügyfelekkel, a családtagokon át, a barátokkal bezárólag. A meggyőzőképesség Szent Grálját tartja kezében az olvasó – a „nem” „igenné” változtatásának bizonyított eljárását.

Az antikvár könyv állapota Olvasatlan példány

Vélemények

Erről a termékről még nem érkezett vélemény.
Írja meg véleményét!